Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

fredag 27 juni 2014

På tandfronten ...

.. en del nytt.
Mkt bättre i munnen, kan tugga! Men det ilar som fanders om jag äter något hårt eller tuggar lite vårdslöst s'attsäga.
Men vem bryr sig, kan ju dricka vin obehindrat.
Vilket jag gjort varje dag sedan jag skuttade ut från kontoret & tänkte SEMESTER!
Semesteralkis. That's me.


Ingen brun semesteralkis, that's for sure.
Tröttsamt att klaga på vädret, men allvarligt? Behöver för tusan långkalsonger på kvällspromenaderna.
EJ OKEJ!
Sen att alla jäkla semesterfirare vill dra till varmare breddgrader & köper upp VARENDA jävla charterresa? Jamen synd för mig & min karl då.
Sket man väl i. I skrivande stund dricker vi gin & tonic & ska kolla vad det kostar att åka till New York.

Skål!
/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar