Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

lördag 21 juni 2014

spelberoende

För i tiden hade jag ett välstädat, organiserat hem. Spelade innebandy, umgicks med vänner, bakade. Jag höll mig hyfsat upptagen.

Senaste tiden har det inte funnits någon ork, energi, lust att hitta på någonting. Tanken infinner sig men försvinner snabbt när jag kommer innanför dörren hemma. Bara spela lite sen drar jag ut på den där cykelrundan. Fastnar i soffan tills det är läggdags & inget blir gjort ytterligare en dag.

Enough is enough!

Tog bort mitt facebook konto igår förmiddag/eftermiddag någon gång & fick mer gjort på den halva dagen än senaste 3 månaderna.

Tänker nu göra en kopp kaffe & sätta mig i ute i solen & hälsa på alla bilar som åker förbi huset.

/ D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar