Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

måndag 6 oktober 2014

Den fysiska aktiviteten.

Åh Doris, jag önskar att det var så att jag la tiden på träning istället för bloggande. 
Men......
Så är det ju inte riktigt. 
Sanningen är att jag liksom tappat motivationen för träning på senaste tiden. 
Varje gång jag är ute och springer är det skönt och så, men sen kan det dröja nån vecka mellan gångerna och så tappar jag liksom sugen. 
Jag är mer intresserad av att... jag vet inte. Gosa med mina bonuskatter. Dricka vin. 
Nej nu ljög jag (lite), jag är framförallt fortfarande jävligt nykär, och det innebär en hel del annan fysisk aktivitet. I tell ya. Lillhulda har inte haft såhär kul sen .... nä någonsin faktiskt. 
Sen dricker jag faktiskt mycket vin & gosar med katterna också. 
Livet är gött alltså!
Men tro inte att jag tänker berätta om den fysiska aktiviteten i den här bloggen, nänä. 
Det får ni fantisera om själva, eller inte. Ert val. 

Tack & på återhörande

//Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar